محمد حسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت های هنری در حوزه کودک و نوجوان نگاه ساده انگارانه را بر نمی تابد و فعالیت در این حوزه نیازمند نوگرایی ، تجربه و خلاقیت است.
وی با اشاره به اجرای نمایش کودک سرزمین عروسک ها به نویسندگی و کارگردانی هانیه غلامی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت ادامه داد: نباید فراموش شود که کودک امروز ، آینده ساز فردای جامعه است و می بایست در این زمینه حساسیت های لازم با محوریت نگاه کیفی صورت گیرد.
حسن پور بیان کرد: باید نقش فرهنگساز تئاتر را پذیرفت چرا که بسیاری از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی از جمله افسردگی ها، بزه کاری ها و کج روی های نوجوانان را می توان به بهترین شکل با تئاتر سامان داد .
نمایش کودک سرزمین عروسک ها کاری از گروه تئاتر لوتوس به نویسندگی و کارگردانی هانیه غلامی تا ١٦ تیرماه جاری در محل سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت اجرا می شود.
در نمایش کودک سرزمین عروسک ها ، هانیه غلامی و طاهره عموزاده به ایفای نقش می پردازند.
علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به هفت شهر ( تختی ) ، شهر کتاب ( گلسار ) ، کتابفروشی دیبا (بیستون ) و نشر سپیدرود ( شهرداری ) مراجعه کنند، همچنین فروش آنلاین بلیت از طریق سامانه www.haftsaz.com امکان پذیر است.
29 گروه تئاتر در گیلان به ثبت رسیده است.
خبرنگار: ضامن ** انتشاردهنده:کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.