این منبع نظامی یمنی در ادامه گفت که پدافند هوایی یمنی ها نیز یک هواپیمای تجسسی ائتلاف عربستان را سرنگون کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المسیره نت،در جریان دفع عملیات پیشروی ائتلاف عربستان سعودی توسط انصار الله یمن در استان «الجوف» شمار زیادی از مزدوران عربستان کشته یا زخمی شدند و یک هواپیمای تجسسی نیز سرنگون شد.

یک منبع نظامی یمنی به المسیره نت گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی عملیات مزدوران متجاوز برای پیشروی در منطقه «سدح» در نزدیکی شهر« المصلوب» در استان الجوف را که چندین ساعت طول کشید، دفع کردند.

این منبع تأکید کرد که در جریان دفع این حمله نظامی گسترده تعدادی زیادی از مزدوارن کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند همچنین مزدورانی که زنده مانند پا به فرار گذاشته و اجساد کشته های خود را در صحنه نبرد به جای گذاشتند.

این منبع نظامی یمنی در ادامه گفت که پدافند هوایی یمنی ها نیز یک هواپیمای تجسسی ائتلاف عربستان را سرنگون کرد.

نیروی موشکی ارتش و  کمیته های مردمی نیز نیروهای تقویتی مزدوران را در المصلوب هدف قرار داده و تلفات انسانی و مادی سنگینی به آنها وارد کرد.

در تحولی دیگر، یک منبع نظامی یمنی تأکید کرد نیروی هوایی یمن با استفاده از یک پهپاد از نوع«قاصف1» پایگاه هوایی «ملک خالد» در شهر «خمیس مشیط» در استان«عسیر» عربستان سعودی را بمباران کرد.

این پهپاد محل استقرار هواپیماهایی را بمباران کرد که یمن را بمباران می کنند.

از سوی دیگر، یک منبع یمنی گفت که 35 عنصر از نیروهای ائتلاف عربستان سعودی در رویارویی های جنوب شهر«الحدیده» در ساحل غربی یمن به اسارت گرفته شدند.

این منبع تأکید کرد که شمار زیادی دیگر نیز کشته یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی دیگر نیز گفت که ارتش و کمیته های مردمی 5 نظامی ائتلاف عربستان سعودی را در شهر «التحیتا» در  جنوب الحدیده از پای درآوردند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.