امروز آنچه که بیش از هر چیز دیگری شکست خورد این حس جریان استکبار است که برتری نظامی، وحشیگری پایدار و روابط عمومی گسترده در غرب 13 میلیون فلسطینی را از بین خواهد برد. این اتفاق نیفتاد.

به گزارش جماران، رامی خوری، تحلیل گر ارشد مسائل فلسطین در حساب کاربری خود در فضای مجازی ایکس ( توئیتر سابق ) در واکنش به تهدیدهای رژیم اسرائیل مبنی بر حمله گسترده به نوار غزه نوشت: این تهدیدها  یک پیام تکراری اسرائیل از 30 سال پیش تا به امروز است.  حملات گسترده اسرائیل و محاصره غزه و غیرنظامیان آن تنها اراده و توانایی برای مقاومت را ایجاد کرده که امروز شاهد آن هستیم . جنگ این را حل نخواهد کرد. فقط یک مذاکره صادقانه که به حقوق همه احترام می گذارد، راه حل است.

با توجه به 3 دهه اشغال و استعمار غزه توسط اسرائیل و حملات مکرر آن،  تصور اینکه حمله نظامی اسرائیل به غزه فراتر از تشدید چرخه اشغال و مقاومت دستاوردی خواهد داشت، دشوار است.

امروز آنچه که بیش از هر چیز دیگری شکست خورد  این حس جریان  استکبار است که برتری نظامی، وحشیگری پایدار و روابط عمومی گسترده در غرب 13 میلیون فلسطینی را از بین خواهد برد.  این اتفاق نیفتاد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.