سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز مسئولیت رفتاری را به گردن می‌گیرد که خود آغاز کرده است، تصریح کرد: صبر ملت عزیز فلسطینی محاصره شده لبریز شد و بر تحمیل واقعیت تلخ با زور و آتش شورش کرد.

به گزارش جماران؛ «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: تحولات میدانی پیاپی در سرزمین‌های اشغالی و اقدام نیروهای مقاومت فلسطین به اجرای عملیات در عمق رژیم غاصب را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ضمن تأکید بر حق دفاع از خود و سرزمین و مقدسات که همه ادیان آسمانی و قوانین انسانی و معاهده‌های بین‌المللی آن را تأیید می‌کنند، عملیات مقاومت فلسطینی را پاسخی طبیعی به اقدامات سربازان رژیم صهیونیستی می‌دانیم که روزانه به کشتار و شکستن حریم فلسطینیان و غصب زمین‌ها و تخریب اموال و مزارع و مصادره کرامت فلسطینیان و نادیده گرفتن حرمت مسجد الاقصی و محدود کردن عبادت مسلمانان و مسیحیان و تحمیل سلطه یهودیان با اجرای مراسم تلمودی تحریک‌کننده و دیگر رفتارهای خلاف عرف‌های انسانی و قوانین بین‌المللی دست می‌زنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز مسئولیت رفتاری را به گردن می‌گیرد که خود آغاز کرده است، تصریح کرد: صبر ملت عزیز فلسطینی محاصره شده لبریز شد و بر تحمیل واقعیت تلخ با زور و آتش شورش کرد.

حکیم تاکید کرد که بر عهده جامعه بین‌المللی است که به سیاست‌های ظالمانه این رژیم در حق فلسطینیان و اجحافی که ملت مظلوم فلسطین با آن مواجه‌اند پایان دهد و از مسئله عادلانه آنان دفاع کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.