خواهر رهبر کره شمالی گفت که به زودی همه درباره توانایی های موشک های کره شمالی متقاعد خواهند شد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خواهر کیم جونگ اون گفت که به زودی همه درباره توانایی های موشک های کره شمالی متقاعد خواهند شد.

آژانس مرکزی تلگراف (CTAC) گزارش داد؛ خواهر رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، معاون کمیته مرکزی حزب کارگران کره، کیم یو جونگ، گفت: کسانی که از پرتاب موشک های کره شمالی ایراد می گیرند، به زودی می توانند خودشان قابلیت ها و قابلیت اطمینان آنها را ببینند.

این را خواهر کیم جونگ اون در نشریه‌ای در انتقاد از سئول و کارشناسان خارجی که عملکرد فناوری‌های موشکی و ماهواره‌ای کره شمالی را زیر سوال می‌برند، گفت.

کیم یو جونگ گفت: گانگسترهای دست نشانده و کارشناسان رقت انگیز آنها سال ها به ما نشان می دهند که چقدر نگرانی درباره موشک های بالستیک قاره پیما (ICBM) بیمورد است، چون آزمایش نشده اند، فناوری ورود مجدد به رسمیت شناخته نشده است، همیشه از چنین چیزهایی ایراد می گیرند، شاید این برای اینکه خودشان را آرام کنند.

کره جنوبی و ژاپن روز یکشنبه گزارش دادند که پیونگ یانگ در 18 دسامبر دو موشک بالستیک میان برد را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد. حداکثر ارتفاع پرواز آنها 550 کیلومتر و برد - 500 کیلومتر بود. کره شمالی بعداً اعلام کرد که سیستم های یک ماهواره شناسایی را آزمایش کرده است که قصد دارد تا آوریل 2023 آن را تکمیل کند. خاطرنشان شد که موشک ها با زاویه زیاد شلیک شده اند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.