نیروهای اوکراینی پس از آزادی شهر «خرسون» از دست نیروهای روسی موفق شدند که از رودخانه دنپیرو عبور کرده و وارد شهر «الیوشکا» شوند.

به گزارش جماران، رسانه های اوکراینی شب گذشته گزارش دادند که نیروهای اوکراینی پس از آزادی شهر «خرسون» از دست نیروهای روسی موفق شدند که از رودخانه دنپیرو عبور کرده و وارد شهر «الیوشکا» شوند.
در مقابل، مسولان وابسته به روسیه در منطقه خرسون گزارش های منتشر شده درباره  ورود نیروهای اوکراینی به شهر الیوشکا در ساحل چپ رودخانه دنپیرو را تکذیب کردند و  گفتند که این گزارش ها عاری از صحت است.
با وجود این این مسئولان گفتند که گلوله باران منطقه به شکل پیوسته ادامه دارد.
 
 
شنیده شدن صدای انفجار در کی‌یف

بر اساس گزارش رسانه‌های اوکراینی صدای چندین انفجار در کی‌یف به گوش رسیده است.

رسانه‌های اوکراینی گزارش می‌دهند که بیش از 70 موشک به سمت اوکراین پرتاب شده است و اولین انفجارها هم اکنون در کی‌یف شنیده می شود.

بر اساس گزارش برخی رسانه های روسیه به کی یف پایتخت و شهرهای مختلف اوکراین موشک شلیک کرده است و سامانه های دفاع هوایی اوکراین فعال شده است.

 رسانه ها و مقامات اوکراینی از انفجارهایی در شهرهای دیگر خبر می دهند که در تامین انرژی با مشکل مواجه شده اند. در برخی مناطق شهرهای لووف، ریونه و خارکف، برق قطع شده است، متروی خارکف  نیز از کار افتاده است. ژیتومیر به طور کامل بدون منابع انرژی است.

همچنین خاموشی های اضطراری در کی‌یف اعلام شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.