در نتیجه عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهرک «أرئیل» در کرانه باختری 3 اسرائیلی به هلاکت رسیدند و 3 تن دیگر زخمی شدند.

 به گزارش جماران به نقل از العالم، در نتیجه عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهرک «أرئیل» در کرانه باختری 3 اسرائیلی به هلاکت رسیدند و 3 تن دیگر زخمی شدند.

رسانه های عبری از نامساعد بودن شرایط جسمانی سه نفر از مجروحین خبر داد؛ تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت مجری این عملیات تیراندازی می کنند.

در همین حال،بالگردهای اشغالگران بر فراز منطقه‌ای که عملیات مقاومتی در آن رخ داده است؛ به پرواز درآمدند.

رئیس شورای شهرک سازی شمال کرانه باختری این عملیات را سنگین توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی لحظه شلیک نیروهای اشغالگر به یک فلسطینی را منتشر کردند؛ این رسانه‌ها مدعی شده‌اند که وی در شهرک أرئیل عملیات مقاومتی را اجرا کرده و سپس فرار کرده بود.

 

شهادت مجریان عملیات استشهادی مقاومت

رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که این عملیات توسط دو جوان فلسطینی انجام شده که یکی از آنها هدف گلوله قرار گرفته و دیگری موفق به فرار با ماشین شده است.

به گفته برخی منابع عامل دوم عملیات نیز پس از پیاده شدن با شلیک نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

واکنش گروه های مقاومت 

«عبد اللطیف القانوع» سخنگوی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات قهرمانانه در شهرک موسوم به "أرئیل"، توانایی مردم ما را برای ادامه انقلاب و دفاع از مسجد الاقصی در برابر تهاجمات روزانه رژیم صهیونیستی اثبات می کند. القانوع تاکید کرد: این عملیات قهرمانانه گواه شکست رژیم صهیونیستی، سیستم امنیتی و نیروهای نظامی آن در از بین بردن روحیه مقاومت و جلوگیری از گسترش آن است. وی خاطرنشان کرد: تجاوز مستمر به مردم فلسطین و تهاجمات روزانه به مسجد الاقصی با گسترش مقاومت مردمی برای بازدارندگی در مقابل رژیم اشغالگر مواجه خواهد شد.

طارق عز الدین، سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری اشغالی نیز عملیات قهرمانانه در شهرک اشغالی أرئیل را تبریک گفت.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد: عملیات قهرمانانه سلفیت پاسخی به جنایات رژیم اشغالگر و ترورهای سازماندهی شده آن علیه مردم فلسطین و سرزمینشان است؛ مقاومت در همه اشکالش ادامه دارد و تشدید خواهد شد به گونه ای که رژیم اشغالگر قادر نخواهد بود مانع زبانه کشیدن شعله های آتش سوزان مقاومت شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.