الکساندر دوگین فیلسوف و متفکر مشهور روس و از مشاوران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است

به گزارش جماران به نقل خبرگزاری تاس روسیه، «داریا دوگین»دختر «الکساندر دوگین» فیلسوف مشهور روسیه و مشاور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور  روسیه در انفجار مشکوک خودرویش د رحومه مسکو کشته شد.

منابع روسی از کشته شدن داریا دوگین دختر الکساندر دوگین فیلسوف مشهور روسی درپی انفجار خودروی حامل وی خبر دادند.

دختر «الکساندر دوگین» فیلسوف مشهور روسی درپی انفجار خودروی حامل وی در نزدیکی روستای «بولشیه ویازیومی» در حومه مسکو به قتل رسید.

بر اساس این گزارش، خودروی الکساندر دوگین فیلسوف مشهور روسی در حومه مسکو منفجر شد و دچار آتش سوزی گردید و «داریا دوگین» دختر وی که تنها سرنشین خودرو بود، جان باخت.

«آندری کراسنوف» فعال اجتماعی و از دوستان نزدیک خانواده دوگین، خبر قتل دختر الکساندر دوگین را تایید کرد و افزود که شواهد اولیه از برنامه ریزی برای ترور پدر وی حکایت دارد چرا که این خودرو متعلق به الکساندر بوده و قرار بوده وی سوار آن شود.

وی افزود: این یک حادثه بسیار بدی است. من داریا را از نزدیک می شناختم.

وی اشاره کرد که بعد از انفجار بلافاصله خودروی دختر دوگین آتش گرفت و از آن جایی که با سرعت در حال رانندگی بود نتوانست آن را کنترل کند و به سمت دیگر جاده منحرف شد.

این در حالی است که پلیس و مقامات رسمی روسیه درباره کم و کیف این حادثه اظهارنظری نکرده اند.

بنابراین گزارش، الکساندر دوگین فیلسوف و متفکر مشهور روس و از مشاوران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است که به ایران هم سفر کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.