رهبر کره شمالی از مقامات در همه سطوح خواست تا به مردم خدمت کنند.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،رهبر کره شمالی گفت: مقامات کره شمالی باید شرایط را برای شهروندان این کشور در اولویت قرار دهند.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی خواستار بهبود زندگی مردم این کشور شد. وی گفت: مقامات کره شمالی باید شرایط را برای شهروندان در اولویت قرار دهند.

جونگ اون در سخنرانی خود به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگران کره، از مقامات در همه سطوح خواست تا به مردم خدمت کنند. وی تصریح کرد که مقامات باید نظرات مردم را بشنوند تا بفهمند که آیا اقدامات آنها باعث ناراحتی مردم می شوند یا خیر.

کیم جونگ اون گفت که این حزب قصد دارد یک برنامه پنج ساله برای توسعه اقتصاد ملی را ارائه کند تا در اسرع مواد غذایی و مسکن مردم را تأمین کنند. او همچنین بدون اشاره به روابط با کره جنوبی و ایالات متحده در مورد دستاوردهای اصلی این حزب در دهه گذشته صحبت کرد.

پیش از این رهبر کره شمالی پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا را رد کرد و آن را سرپوش خصومت خواند. وی تأکید کرد که اقدامات ایالات متحده بیشتر شبیه فریب جوامع بین المللی و سرپوش گذاشتن بر اقدامات خصمانه آنها است. به گفته وی، نگرش طرف آمریکایی نسبت به کره شمالی هیچ تغییری نکرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.