به ادعای برخی منابع، رهبر کره شمالی به همراه خانواده اش و اعضای ارشد حزب حاکم واکسن چینی کرونا را تزریق کرده اند.

 

به گزارش جماران به نقل از بیزنس اینسایدر، برخی منابع اطلاعاتی ژاپن ادعا می کنند که رهبر کره شمالی به همراه خانواده اش و اعضای ارشد حزب حاکم واکسن چینی کرونا را تزریق کرده اند.

«هری کازیانیس» یک تحلیلگر اطلاعاتی مستقر در پایتخت آمریکا به نقل از دو منبع اطلاعاتی ژاپنی ادعا می کند که چین به کیم جونگ اون و خانواده وی واکسن کرونا داده است.

رهبر 37 ساله کره شمالی اضافه وزن دارد و مدام سیگار می‌ کشد، این دو عامل ممکن است ریسک شدت بیماری در صورت ابتلا به کووید19 در او بالا ببرد.

وضعیت شیوع بیماری کووید19 در کره شمالی در ابهام قرار دارد.

هنوز دولت کره شمالی هیچ مورد تایید شده‌ ای از ابتلا به ویروس جدید در این کشور گزارش نکرده است و تنها در تابستان گذشته دولت کره شمالی مدعی شده یک شهروند که به صورت غیرقانونی از مرز کره جنوبی وارد این کشور شده، آلوده به این ویروس بوده است.

رهبر کره شمالی با قوانین سختگیرانه خود شناخته می‌ شود و اکنون گفته می‌ شود حداقل دو نفر را به دلیل شیوع ویروس کرونا محکوم به اعدام کرده است.

سازمان جاسوسی کره جنوبی در یک جلسه غیرعلنی به سیاستمداران این کشور اعلام کرده است که این خبر صحت دارد و دولت کره شمالی از مجازات ‌هایی به شدت کوبنده برای مبارزه با کرونا استفاده می‌ کند.

این کشور تدابیر مربوط به کنترل شیوع ویروس کرونا در طول مرزش با کره جنوبی و در دریا را هم تشدید کرده است.

کره شمالی در حال نصب محکم یک دیوار مسدودسازی در مناطق نزدیک به مرز و خط تفکیک نظامی بین دو کره بوده و از کارگران و ساکنان منطقه خواسته سیستم عملی برقرار شده را حفظ کرده و حتی به کوچکترین وضعیتهای غیرعادی نیز پاسخ داده و کنترل را به دست بگیرند.

همچنین رادیو رسمی کره شمالی گزارش کرده این کشور در حال ساخت یک «دیوار مسدودسازی» در منطقه مرزی و در نزدیکی خط تفکیک نظامی است.

کره شمالی همچنین تدابیر سختگیرانه ای را در مناطق ساحلی با هدف جلوگیری از شیوع کروناویروس اتخاذ می ‌کند.

در مناطق مجاور رودخانه تومن، رود یالو، رود یسونگ و رود ایمجین از مراکز پرورش ماهی که از آب این رودخانه‌ها استفاده می ‌کنند خواسته‌ شده تا به طور جامع تدابیر سراسری ضد همه گیری را پیروی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.