یک زن مسلمان در اتریش در معرض حمله نژادپرستانه قرار گرفت.

به گزارش جماران، یک زن محجبه در وین، پایتخت اتریش هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت، روسری از سرش کشیدند و صورتش آسیب دید.

«برا بولات» زنی محجبه در وین، پایتخت اتریش که در یک اتوبوس شهری توسط زن دیگری هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی این حادثه را تشریح کرد.

او درباره این حمله نژادپرستانه که دیروز رخ داد، گفت: سوار اتوبوس بودم که زنی به من نزدیک شده و هر چند اهل ترکیه نبوده، بلکه اتریشی هستم به من گفت «برو ترکیه». حرف‌هایش را نشنیده گرفتم و به قسمت جلوی اتوبوس رفتم. ولی آن زن راحتم نگذاشت. با سخنان توهین‌آمیز و نژادپرستانه به من حمله کرد.

بولات ادامه داد: آن زن به صورت من تف کرد و به دنبال آن، از اتوبوس پیاده شدم؛ چون ممکن بود به کرونا مبتلا باشد. او هم به دنبال من آمده و روسری‌ را از سرم بسیار محکم کشید که بر اثر آن سوزنی که با آن روسری‌ام را بسته بودم، زیر چانه‌ام را زخمی کرد. ولی او به رغم این اتفاق، دست از آزار من بر نداشت. فریاد زدم. اما آن زن به حملات خود ادامه داد و وقتی موبایلم را بیرون آورده و شروع به گرفتن فیلم کردم، دست از آزار من برداشته و به آن سوی خیابان رفت.

 

بسیاری از زنان محجبه مورد تعرض قرار گرفته‌اند

 

او گفت: در پی این حمله نژادپرستانه پیش پلیس رفتم و از او شکایت کردم. تحقیقات قانونی درباره این زن آغاز شد.

بولات افزود: متوجه شدم که بسیاری از زنان محجبه توسط همان زن به شکل مشابهی مورد تعرض قرار گرفته‌اند. باید این اقدام پاسخی داشته باشد. این غیرقابل قبول است که این زن آزادانه به دیگران آسیب می‌زند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.