عکس هایی در اینستاگرام منتشر شده که به نظر می‌ رسد شاهزاده لطیفه، د ختر حاکم دوبی را نمایش می‌ دهد. ماه‌ها بود که شاهزاده لطیفه در انظار عمومی دیده نشده و صحبتی از او منتشر نشده بود.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، عکس‌ های تازه‌ ای از شاهزاده «لطیفه بنت محمد آل مکتوم» دختر حاکم دبی که از ماه‌ ها پیش تاکنون خبری از او در دست نبود، به تازگی در دو حساب اینستاگرامی منتشر شده است.

در یکی از عکس‌ هایی که تازه منتشر شده سه زن دیده می‌ شوند که سر میز در یک رستوران در یک مرکز خرید دبی «مال امارات» (نزدیک برج خلیفه) نشسته و ماسک‌ های خود را درآورده‌ اند. یکی از دوستان لطیفه گفته که دو زن دیگر را می‌ شناسد و تأیید کرده که آنها نیز از دوستان لطیفه هستند.

 

597

 

یکی از دوستان لطیفه تأیید کرده که فرد در تصویر تازه منتشر شده همان شاهزاده است.

 

4

 

هر چند تاریخ و مکان دقیق دو عکس منتشر شده تاکنون بطور رسمی تایید نشده ولی آن طور که از پس زمینه بر می‌ آید، عکس‌ ها در دو مرکز خرید معروف دبی گرفته شده و پوستری که در عکس مربوط به مرکز خرید امارات قابل مشاهده است مربوط به تبلیغ فیلم «کشنده شیطان» است که از سیزدهم ماه مه روی پرده سینما رفته است. ماسک بهداشتی روی میز هم دستکم تاکید می‌ کند این عکس مربوط به دوران همه‌ گیری کروناست.

این عکس‌ های لطیفه روز پنجشنبه این هفته در اینستاگرام در حساب هر دو زن دیگر حاضر در تصویر همرسان شده و یکی از این دو زن زیر عکس نوشته است: «یک شب دوست‌ داشتنی در مرکز خرید امارات با دوستان».

با این حال یکی از این افراد که رسانه‌ های انگلیسی از وی به عنوان عضو سابق نیروهای دریایی پادشاهی انگلیس یاد کرده‌اند، حاضر نشده در این رابطه به آسوشیتدپرس توضیح دهد.

امارات متحده عربی هم موضعی رسمی در این باره نگرفته است.

در همین حال «دیوید های» یکی از بنیانگذاران کارزار «لطیفه را آزاد کنید» گفت: «ما تأیید می‌ کنیم که چند تحول قابل توجه و مثبت در این کارزار اتفاق افتاده است. ما در این زمان شرح ویژه‌ ای در این زمینه نداریم و توضیحات بیشتر در زمان مناسب داده خواهد شد.»

سازمان ملل متحد که از سال 2018 پیگیر وضعیت این زن از خاندان سلطنتی امارات متحده عربی بوده، از اظهارنظر درباره این عکس امتناع ورزیده اما به بی‌ بی‌ سی گفته است در انتظار «مدرک قانع‌ کننده‌ ای درباره وضعیت پرونده لطیفه» است و دولت امارات گفته است که این مدرک را به آنها خواهد داد.

لطیفه یکی از 25 فرزند شیخ محمد بن رشید آل مکتوم است. او در سال 2018 سعی کرد از دوبی فرار کند.

دختر حاکم دبی که در سال 2018 حین هنگام فرار از امارات در هند بازداشت و به کشورش بازگردانده شده بود، در سال گذشته نیز در چند ویدئوی کوتاه ظاهر شده و اعلام کرده بود که جانش در خطر است.

شاهزاده لطیفه که ظاهرا این فیلم‌ ها را مخفیانه و از گوشه‌ ای درون یک ویلا ضبط کرده بود، گفت که در آن ویلا گروگان گرفته شده و مأموران پلیس در در آن مکان مانند زندان از او مراقبت می‌ کنند.

در ویدئویی که کمی پیش از اجرای نقشه فرار ضبط شده بود او گفت که زندگی‌ اش بسیار محدود است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.