حمله موشکی گسترده مقاومت در پاسخ به تجاوزهای وحشیانه اسرائیل به نوار غزه آغاز شد. یک ناو اسرائیلی هم هدف موشک های مقاومت قرار گرفت.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «گردان های قسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد که پاسخ موشکی بزرگی را به تجاوزهای رژیم اشغالگر به ملت فلسطین به ویژه حملات هوایی وحشیانه شب گذشته نوار غزه را آغاز کرده است.

گردان‌های قسام پایگاه هوایی «حستریم» رژیم صهیونیستی در بئر السبع را هدف حملات موشکی قرار داد.

 گردان‌های قسام پایگاه نظامی «مارس» رژیم صهیونیستی را هدف خمپاره‌های هاون قرار دادند.

 ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که 3150 موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌ها شلیک شده است.

 گردان‌های القسام پایگاه «کیسوویم» را هدف حملات موشکی قرار دادند که به دنبال آن، آتش‌سوزی گسترده‌ای در این مکان به وقوع پیوست.

گردان های قسام همچنین اعلام کرد که یک ناو اسرائیلی را در سواحل نوار غزه با چندین موشک هدف قرار داده است.

«یگان های قدس« نیز اعلام کرد کرد شهر«هرتسلیا« واقع در تل آویو را به شدت موشک باران کرده است.

یگان های قدس همچنین شهر«اسدود» را موشک باران کرده و خسارت های سنگینی به صهیونیست ها وارد کرده است.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه به 198 شهید از جمله 58 کودک خبر داد و اعلام کرد در این دور از حملات، همچنین 1300 فلسطینی زخمی شده‌اند.

بنابراین گزارش، درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 8 می (20 اردیبهشت ماه) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در طول 7 روز گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون بیش از 218 فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را در کرانه باختری و نوار غزه به شهادت رسانده‌اند، رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند در برخورد با فلسطینی ها بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی ها حمله می کند.

در مقابل،مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل آویو پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده است و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است، گروه‌های مقاومت قدرت پاسخگویی بسیار بالای خود را به نمایش گذاشته اند.مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

مقاومت فلسطین همچنین در پاسخ به تجاوز گسترده رژیم اشغالگر به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و قتل عام غیرنظامیان حملات موشکی گشترده ای تأسیسات حیاتی در سرزمین های اشغالی از جمله فرودگاه ها انجام داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.