در یک «اتاق جنگ» در فلوریدای جنوبی، رئیس جمهور سابق آمریکا نقشه بازگشت و انتقام خود را می کشد.

 

به گزارش جماران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ که راضی نبود از  دنیای سیاست کناره گیری کند، گفته می شود «یک اتاق جنگ» در املاک خود در فلوریدا ایجاد کرده است؛ جایی که گفته می شود قصد دارد برای بازگشت و انتقام خود را از کسانی که علیه او اقدام کرده اند، نقشه بکشد.

گفته شده که رئیس جمهور پیشین پس از ترک کاخ سفید، برای کسی که خارج از دایره محدود دستیاران وفادار، دوستان قدیمی و متحدان سیاسی سرسخت وی بودند «غیرقابل دسترس» بود.

با این حال، به نظر می رسد که او در حال کاشت بذر بازگشت احتمالی است، که می تواند شامل کاندیداتوری مجدد وی برای انتخابات سال 2024 یا حمایت از یکی از فرزندان خود برای ادامه اهداف سیاسی خود باشد.

او بیشتر صبح های خود را به یکی از علاقه مندی های بزرگش یعنی گلف بازی می گذراند. با این حال، منابع نزدیک به رئیس جمهور سابق به رسانه ها در آمریکا گفته اند که حتی زمانی که او در حال تفریح است، با متحدان و دستیارانش در دنیای سیاسی تماس می گیرد و تماس های آنها را هم پاسخ می دهد.

با این حال، افراد متعددی که با عادات فعلی ترامپ آشنا هستند، به سی ان ان گفته اند که پس از پایان بازی، کار جدی آغاز می شود - هنگامی که او در اقامتگاهش تنها می شود.

 

89b8e978b164fbe36297728b9a80c076

 

این منابع گفتند که وقتی ترامپ در «اتاق جنگ» خود تنها است، در حال هدف برای رسیدن به هدف نهایی خود است - بازگشت به قدرت در سال 2024.

اکنون که وی از دومین دادگاه استیضاح خود تبرئه شده است، به غیر از چالش های حقوقی متعددی که با آن روبرو است، دیگر مانعی برای کاندیداتوری مجدد وجود ندارد.

گزینه دیگر این است که یا «ایوانکا یا دونالد ترامپ جونیور» فرزندانش، را در کانون توجهات قرار دهد تا جای او را بگیرند.

منابع دیگر به پولیتیکو گفتند، ترامپ به زودی بررسی کاندیداهایش برای انتخابات  میان دوره های 2022 را آغاز می کند تا به قول خودش از جمهوری خواهان فعلی که او را تحقیر کرده اند، انتقام بگیرد.

ترامپ همچنین در حال آماده شدن برای حضور در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار (سیپک) در روز یکشنبه است که احتمالاً در آنجا دیدگاهی در مورد اهداف کوتاه مدت وی ارائه می شود.

تحلیلگران بر این باورند که این اهداف می تواند حمایت از فرزندش دونالد ترامپ جونیور باشد - که برخی او را وارث میراث پدرش می دانند - که به نمایندگی از وفاداران و طرفداران ترامپ برای انتخابات میان دوره ای در سال 2022 آمریکا جلو خواهد آمد.

شخصی که با ترامپ جونیور همکاری می کند به سی ان ان گفت: «هنگامی که 2022 فرا رسد، انتظار داشته باشید که دون (ترامپ جونیور) حضوری کاملاً فعال در مبارزات انتخاباتی داشته باشد.»

 

WBDBFNDYCD2O447BVAKWZ7SROI

 

در نشانه دیگری مبنی بر اینکه ترامپ از دنیای سیاسی عقب نشینی نمی کند - به نقل از واشنگتن پست، ترامپ روز سه شنبه با «رونا مک دانیل» رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان صحبت کرد.

تحلیلگران بر این باورند که این گفت و گو به این منظور ترتیب داده شده بود که ترامپ بتواند دریابد در آینده در کجای حزب قرار بگیرد و اینکه آیا تمایل به کمک یا مخالفت با شخص خاصی را دارد.

در حالی که خانواده وی در زندگی پس از ریاست جمهوری با هم متحد می شوند، گزینه دیگری برای ترامپ برای تمدید «ترامپیسم» و میراث وی توصیه دخترش «ایوانکا» به عنوان جانشین است.

وی قبلاً به این اتفاق اشاره کرده و گفته بود که ایوانکا ترامپ اگر بخواهد خودش برای ریاست جمهوری کاندید شود، «بسیار سخت خواهد بود».

ایوانکا - که در دوران ریاست جمهوری پدرش در کنار همسرش «جارد کوشنر» به عنوان مشاور کاخ سفید عمل می کرد - در پی شکست پدرش در انتخابات، خانواده خود را به فلوریدای جنوبی منتقل کرده است.

این زوج و سه فرزندشان در حال حاضر طبقه ای را در یک اقامتگاه لوکس اجاره کرده اند که فقط یک ساعت از اقامتگاه دونالد ترامپ فاصله دارد.

براساس گزارش اخیر اکسیوس، «طرح ظهور مجدد» طرحی 39 ساله با محوریت اصلاح عدالت کیفری است. با این حال، کارشناسان سیاسی در آمریکا معتقدند که در صورت تصمیم رئیس جمهور سابق برای بازنشستگی، ترامپ جونیور ترجیح داده شده است که سکان هدایت را از پدرش بگیرد.

 

ترامپ ایوانکا کرشنر

 

همچنین نشانه هایی از عکس هایی وجود دارد که نشان می دهد ایوانکا ترامپ پس از روزهای پرتحرک خود در کاخ سفید، از دنیای سیاسی فاصله می گیرد. عکس ها نشان می دهد که او در ساحل مجاور خانه جدیدش در حال خواندن کتاب «شادی» دالایی لاما است.

او همچنین دیده شده است که بچه هایش را از مدرسه می آورد، از یک فروشگاه اسموتی می گیرد،  و از سفر به یک پارک تمساح محلی لذت می برد.

در همین حال ، به نظر می رسد برادر او - ترامپ جونیور - عمیق تر در جهان سیاسی فرو رفته است. بنابراین به نظر می رسد ترامپ جونیور به عنوان یک کاندیدای احتمالی برای تصدی جای قبلی پدرش شناخته شده است - اگر ترامپ تصمیم بگیرد که در سال 2024 مجدداً نامزد انتخابات نشود، وی را به عنوان پیشرو معرفی می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.