برخورد یک تریلی با قطار حامل سوخت و ذغال باعث وقوع انفجار و آتش سوزی بزرگی در تگزاس آمریکا شد.

 

به گزارش جماران، شبکه ای بی سی نیوز آمریکا از وقوع انفجار مهیب و دو آتش سوزی بزرگ در مرکز شهر«تگزاس» در اثر برخورد یک تریلی با قطار حامل ذغال و بنزین خبر داد.

مسئولان آمریکایی گفتند که برخورد یک قطار با یک تریلی در منطقه «کامرون» در مرکز ایالت تگزاس در اوایل روز سه‌شنبه باعث بروز انفجار بزرگی شد و در پی این انفجار دو آتش سوزی مهیب نیز به وقوع پیوست.

در این انفجار که چند ساعت به طول انجامید مقامات مجبور شدند تا خانه‌های اطراف را تخلیه کنند.تا کنون گزارشی درباره تلفات این حادثه منتشر نشده است.

پلیس منطقه «میلام» گفت که برخورد این تریلی با قطار حدود ساعت 6:40 صبح روی داد. این قطار در واگن‌های جلویی مواد سوختی و ذغال حمل می‌کرد و دلیل انفجار بزرگ روی داده نیز انفجار این مواد سوختی بوده است.

 «استیو یونگ» قاضی منطقه میلام گفت که برخورد تریلی با قطار باعث خروج 14 واگن از ریل شده است.

آتش سوزی تا بعداز ظهر روز سه‌شنبه ادامه داشته و گروه‌های آتشنشانی از دالاس و هوستون نیز برای کنترل زبانه‌های آتش به محل حادثه اعزام شدند.

پلیس منطقه میلام هشدار داده که مواد خطرناکی در این قطار وجود داشته اما این مواد در واگن‌های انتهایی بوده و از این انفجار تحت تاثیر قرار نگرفته است.

بزرگترین خطر، وجود اسید فسفوریک در یکی از واگن‌ها بوده که پس از بروز انفجار، تلاش شد تا این واگن و دیگر واگن‌هایی که دارای مواد خطرناک هستند از قطار جدا شده تا آتش‌سوزی به آنها نرسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.