مقاومت اسلامی نُجَباء عراق رسما به آنکارا هشدار داد که اگر در رویکرد تجاوزکارانه خود تجدیدنظر نکند، همان برخوردی که با اشغالگران آمریکایی شد، در انتظار ارتش ترکیه نیز خواهد بود.

 

به گزارش جماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای رسمی ضمن انتقاد از ضعف [نهادهای] رسمی و منفعت‌طلبی‌های جناحی که عراق را به صحنه زیاده‌خواهی برخی نیروهای خارجی تبدیل کرده است، از اطلاعات واصله در مورد تجاوز نیروهای اشغالگر ترکیه به استان "نینوی" و شهر "سنجار" به‌شدت ابراز نگرانی کرد.

این جنبش ضمن هشدار شدیداللحن به آنکارا، خاطرنشان ساخت: ارتش ترکیه باید از سرنوشت اشغالگران آمریکایی که امکانات، تسلیحات و نفرات بیشتری داشتند، عبرت بگیرد.

نجَباء از دولت، پارلمان و کلیه نهادهای ذی‌ربط در عراق خواست که موضعی یکپارچه و مستحکم در قبال اینگونه تجاوزها اتخاذ کنند.

در پایان بیانیه تأکید شده است که در صورت بی‌اعتنایی به این هشدارها، ملت عراق و گروه‌های مقاومت گزینه مشخص خود را عملیاتی می‌کنند تا علاوه بر بازدارندگی، اشغالگران و دسیسه‌ آنان را به همان‌جایی که از آن آمده‌اند، بازگرداند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.