هتل ترامپ متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور شکست خورده آمریکا قیمت اقامت در این هتل را طی مراسم انتصاب رئیس جمهور جدید آمریکا چند برابر کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از روزنامه هیل، مراجعه کنندگان به هتل ترامپ در واشنگتن پایتخت آمریکا با تصمیم جدید مدیریت آن پیش از برگزاری مراسم انتصاب «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا به عنوان رئیس جمهور جدید غافلگیر شدند.

مدیریت هتل ترامپ در پایتخت آمریکا تصمیم گرفتند که بهای اقامت در هتل را قبل از برگزاری مراسم انتصاب بایدن افزایش دهد.

وبسایت هتل ترامپ در اینترنت اعلام کرد بهای اقامت دو شب در این هتل در روز افتتاح در 20 ژانویه تغییر کرد و اکنون بهای اقامت در آن در روزهای 19 و 20 ژانویه به 2225 دلار رسیده است این در حالی است که در روزهای دیگر ژانویه نزدیک به 400 دلار است.

در همین حال دیگر هتل ها در منطقه نیز تصمیم گرفتند که بهای اتاق ها را در زمان مراسم انتصاب بایدن افزایش دهند.

هتل های Hay-Adams وThe St. Regis تصمیم گرفتند که بهای اقامت در هر اتاق را در زمان انتصاب بایدن افزایش دهند و بهای هر اتاق برای یک شب در این دو هتل به ترتیب به 1399 و 999 دلار رسید.

این در حالی است که در آخرین تحولات مرتبط با انتخابات آمریکا سی ان ان گزارش داد که گروهی از قانونگذاران جمهوریخواه آمریکایی تلاش می کنند که به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور در جریان فرایند تأیید این نتیجه در 6 نوامبر در کنگره اعتراض کنند.

دو عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا پیش بینی کردند که نزدیک به 140 تن از همکاران آنها در مجلس نمایندگان و شماری از اعضای مجلس سنا به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراض کنند.

اعضای جمهوریخواه کنگره که هوادار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا  هستند در عمل هیچ فرصت و شانسی برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ندارند.

در همین حال، «میچ مک کانل» رئیس اکثریت جمهوریخواه کنگره در مجلس سنا از همقطاران خود در حزب جمهوریخواه در مجلس سنا خواسته است که به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعتراض نکنند.

در همین حال، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز گذشته-پنجشنبه- و یک روز زودتر از موعد مقرر، از تعطیلات در «فلوریدا» به واشنگتن بازگشت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی ضمن اعلام این خبر نوشت، کاخ سفید دلیل بازگشت زودهنگام ترامپ به پایتخت را اعلام نکرده است.

تغییر در برنامه کاری رییس جمهوری کنونی آمریکا، که بیستم ژانویه قدرت را به جانشین خود تحویل خواهد داد، اواخر چهارشنبه اعلام شد.

این خبر پس از آن اعلام شد که یک سناتور جمهوری‌خواه گفت به تایید پیروزی جو بایدن در نشست مشترک ۶ ژانویه کنگره اعتراض خواهد کرد.

اعضای مجمع گزینندگان چند هفته پیش با شرکت در جلسه‌ای در ایالت‌های مختلف، بر اساس نتیجه انتخاباتی که سوم نوامبر برگزار شد به «دونالد ترامپ» یا «جو بایدن» رأی دادند. در پایان این رأی‌گیری جو بایدن همان‌طور که برآورد شده بود با ۳۰۲ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا انتخاب شد. 

آرای الکترال قرار است روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ طی جلسه‌ای در کنگره با حضور اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شمارش شوند.

 


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.