صهیونیست ها با نمایش یک تئاتر عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر را مورد تمسخر قرار دادند.

 

به گزارش جماران به نقل از القدس العربی، فعالان در شبکه های اجتماعی فیلمی را از یک تئاتر دست به دست کردند که توسط شبکه 11 اسرائیل پخش شده است و  این تئاتر کشور امارات متحده عربی را به تمسخر«یک امارات»نامید. نمایش این تئاتر در پی توافقنامه های عادی سازی اخیر که امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی امضا کردند صورت گرفته است.

در جریان نمایش این تئاتر بازیگری که نقش یک گوینده را بازی می کند از یک بازیگر دیگر که لباس عربی به تن دارد و فیصل نام دارد می پرسد که چگونه ترامپ امضای توافقنامه عادی سازی را پیشنهاد کرد،که بازیگر دوم (فیصل)می گوید:«ترامپ به من گفت: بیا و با اسرائیل توافق کن، من گفتم آخر چرا باید این کار را بکنم در حالی که من یک بار هم با اسرائیل نجنگیدم،او گفت:دهنت را ببند،به تو هواپیماهای اف35،یک بمب هسته ای کوچک و یک تانک می دهم،من هم موافقت کردم و توافقنامه را امضا کردم».

در اینجا بازیگر نقش گوینده از بازیگر دوم می پرسد:ما خوشحالیم که توافقنامه صلح با یک امارات را امضا کردیم. بازیگر دوم نیز می گوید:ما امارات نیستیم،ما فقط یکی هستیم،مساحت مان هم از«سطل زباله تا آن شتر است».

این تئاتر پر از سخنان تمسخرآلود از آن نوعی که در اشاره به امارات گفت«یک امارات» ،به جهت آن که ساکنانی به جز فیصل در آن نیست و درجه گرمایش نیز بالاست!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.