در پی اعتراض والدین دانش آموزان مدرسه ای که فرزندان ایوانکا ترامپ در آن درس می خواندند، دختر ترامپ مجبور شد نوه های رئیس جمهور آمریکا را به مدرسه ای دیگر منتقل کند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، بر اساس برخی گزارش ها «ایوانکا ترامپ» دختر« دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جارد کوشنر» شوهر وی به دلیل آن که فرزندان شان پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را رعایت نکردند،مجبور شدند آنها را  به مدرسه جدیدی منتقل کند.

برخی منابع گفتند که ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر در پی شکایت والدین دانش آموزان مدرسه روزانه ای که نوه های ترامپ در آن درس می خوانند،مجبور شدند آنها را به مدرسه دیگری انتقال دهند.

والدین معترض به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا و شیوع کرونا توسط نوه های ترامپ اعتراض داشتند.

این منابع گفتند که یک هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فرزندان ایوانکا از مدرسه «میلتون گوتسمان» یهودی در واشنگتن پایتخت آمریکا خارج شده و به آکادمی«ملوین جی پیرمان» عبری در «مریلند» منتقل شدند.

کوشنر و ایوانکا طی هفته های اخیر در گردهمایی های بزرگ بدون رعایت فاصله اجتماعی شرکت می کردند.

در 29 سپتامبر نیز ایوانکا ترامپ بدون آن که ماسک زده باشد در مناظره پدرش با «جو بایدن» کاندیدای دموکرات و رئیس جمهور منتخب کنونی آمریکا حاضر شد.

بعد از آن که رئیس جمهور آمریکا در دوم اکتبر اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است مسئولان مدرسه میلتون نگفتند که آخرین ارتباط فرزندان ایوانکا با پدربزرگ شان کی بوده است. در همان زمان تست کرونای کوشنر و ایوانکا منفی شده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.