ترامپ توئیت هایی را از حساب های توئیتری مختلف که درباره نامزدی اش برای صلح نوبل منتشر شده اند را در حساب شخصی خود بازنشر کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا 17 توئیت را از صفحات دیگر را که درباره نامزدی اش برای دریافت جایزه صلح نوبل منتشر شده اند را در حساب توئیتری اش بازنشر کرد.

ترامپ در حساب خود در توئیتر 17 توئیت را حداقل در 30 دقیقه بازنشر کرد و از دو توئیت نیز تشکر کرد.

پیش از این دیلی میل نوشت:  در اقدامی عجیب، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه به خاطر آنچه تلاش‌های وی برای ایجاد صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی خوانده شده، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.

بر اساس گزارش دیلی میل، دونالد ترامپ تنها چند هفته پس از آنچه تلاش‌های وی برای میانجی گری میان رژیم اسرائیل و امارات متحده عربی خوانده شده، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل ۲۰۲۱ شد.

بر این اساس، ترامپ از سوی «Christian Tybring-Gjedde» یکی از اعضای پارلمان نروژ که از ترامپ برای آنچه تلاشهایش در جهت حل درگیری‌های جهانی خوانده شده، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.

این عضو پارلمان نروژ در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد: به خاطر شایستگی اش، من فکر می‌کنم او تلاش‌های بسیاری را برای ایجاد صلح میان ملت‌ها بیش از هر نامزد دیگر صلح به انجام رسانده است.

پیش از این و در سال 2019 نیز همین نماینده پارلمان نروژ ترامپ را برای جایزه صلح نوبل نامزد کرد و دلیل این نامزدی را تلاش های دپیلماتیک رئیس جمهور آمریکا برای کاهش تنش با کره شمالی دانست.

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در سال 2019 گفت که می توان جایزه صلح نوبل را به وی بدهند ولی تأکید کرد که کمیته مربوطه برای ارائه این جایزه به شیوه عادلانه فعالیت نمی کند و با انتقاد از دادن جایزه صلح نوبل به «باراک اوباما»رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که «مشخص نیست که برای چه این جایزه به وی داده شد».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.