وکیل سابق ترامپ تأکید کرد که رئیس جمهور کنونی آمریکا برای پیروزی در انتخابات ممکن است جنگی را راه بیندازد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،«مایکل کوهن»وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا دست به هر کاری خواهد زد.

وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا امکان جنگ افروزی رئیس جمهور را برای تضمین پیروزی خود در انتخابات ماه نوامبر(آبان ماه) را دور از ذهن ندانست.

مایکل کوهن ، وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور  آمریکا گفت که احتمالا ترامپ برای تضمین انتخاب دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فراتر رفته و جنگی را راه بیندازد. 

کوهن گفت: «ترامپ هر کاری را از جمله تقلب در رای‌گیری انجام خواهد داد تا پیروز شود. من فکر می‌کنم او می‌تواند تا حدی پیش رود که جنگی راه اندازد تا جایگاه خود را از دست ندهد.»

وی تاکید کرد که نسبت به انتقال صلح‌آمیز قدرت در سال ۲۰۲۰ نگران است.

وکیل سابق ترامپ در کتابی که قرار است در هشتم سپتامبر منتشر شود، ترامپ را یک فریبکار‌، کلاهبردار‌، قلدر‌، نژادپرست‌، درنده و متقلب توصیف کرد. 

کوهن به اتهام ارتکاب تخلفات مالی و غیره به سه سال حبس محکوم و در ماه می آزاد شد و به دلیل ویروس کرونا تحت اقامت اجباری قرار گرفت. 

با وجود این کوهن در خیابان های نیویورک دیده شد و به چندین رستوران نیز رفت و آمد کرده است.وی در 9 جولای بار دیگر به زندان بازگردانده شد اما دادگاه پس از آن بار دیگر وی را آزاد کرد.

کوهن در گذشته به شدت از ترامپ انتقاد کرد و تأکید کرد که وی به حل برخی مشکلات مشکوک ترامپ از جمله پرداخت حق السکوت به زنانی که رابطه خود با ترامپ را فاش کردند، کمک کرده است.

کوهن به نقض قوانین حمایت مالی از ستادهای تبلیغات انتخاباتی و دروغ گفتن به کنگره در تلاش برای حمایت از ترامپ و خودش متهم شده است. با وجود این کوهن بار دیگر و قبل از فرستادنش به زندان در کنگره ظاهر شد و اتهاماتی را علیه ترامپ مطرح کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.