این معلم چندی پیش اعلام کرده بود که از عوارض ابتلا به ویروس کرونا رنج می برد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، یک معلم آرژانتینی در زمان تدریس آنلاین از طریق اینترنت فوت کرد.

 رسانه های آرژانتیتی گزارش دادند که «پاولا دی سیمون»از حالت خفگی در زمان تدریس که از طریق اینترنت برای دانش آموزانش انجام می داد رنج می برد و ناگهان بیهوش شد و فوت کرد.

طی این واقعه شاگردانش تلاش کردند که آدرس معلم خود را به منظور تماس با پزشکان و کمک به وی پیدا کنند اما نتوانستند پیدا کنند.

به گفته رسانه های آرژانتینی این معلم در اواخر ماه آگوست در صفحه خود در تویئتر اعلام کرد که به مدت تقریبا یک ماه از عوارض ویروس کرونا رنج می برد.

از سوی دیگر، دولت آرژانتین اعلام کرد که قرنطینه کرونایی را تا 20 سپتامبر تمدید کرده است.تا کنون در آرژانتین 451هزار و 198 نفر به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد 9هزار و 361 نفر جان خود را از دست دادند.

شمار مبتلایان به کرونا در جهان تا ۱۶ شهریور، به ۲۶.۷۵ میلیون نفر رسید و شمار قربانیان نیز ۸۷۵ هزار و ۴۱۹ نفر گزارش شده‌است.

بر اساس گزارش‌ها، آمریکا، با نزدیک به شش میلیون و ۵۰۰ هزار مبتلا و نزدیک به ۲۰۰ هزار جان‌باخته، در رده نخست این بیماری قرار دارد.

روز شنبه هند نیز با ۹۰ هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا، بالاترین میزان ابتلای روزانه را ثبت کرد. برزیل و هند با بیش از چهار میلیون مبتلا پس از آمریکا قرار دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.