در نیوزیلند برای دومین روز پی در پی هیچ گونه مورد ابتلا به کرونا ثبت نشده است و مجموع فوتی ها نیز در این کشور از 20 نفر فراتر نمی رود.

 

به گزارش جماران به نقل از رویترز، نیوزیلند امروز سه شنبه اعلام کرد که هیچ گونه مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت نشده است. 

این دومین روز متوالی است که هیچ گونه مورد ابتلا به کرونا در نیوزیلند ثبت نمی شود.

«جاسیندا آردرن»نخست وزیر نیوزیلند تأکید کرد که نتایج رایزنی اش با استرالیا درباره ایجاد گذرگاهی برای سفر میان دو کشور امروز اعلام خواهد شد.

آردرن از طریق ویدیو در نشست دولت استرالیا درباره کرونا شرکت کرد این در حالی است که دو کشور در حال رایزنی درباره بازگشایی مرزهای میان دو کشور برای مسافرت پس از موفقیت شان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.

میزان مرگ و میر در اثر کرونا در دو کشور از یک درصد فراتر نمی رود. نیوزیلند و استرالیا انبارهای خود را از تجهیزات پزشکی تقویت کردند و قصد دارند اقتصاد خود را به تدریج بازگشایی کنند و سفر از راه دریای «تاسمان» را بدون قرنطینه الزامی از سر بگیرند.

استرالیا نزدیک به 6هزار و 800 مورد ابتلا و 96 مورد فوتی را ثبت کرد این در حالی است که نیوزیلند هزار و 137 مورد ابتلا و فقط 20 مورد فوتی را در اثر کرونا ثبت کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.