برخی از مقامات آمریکایی به گزارش نیویورک تایمز در مورد اطلاعات جان بولتون در پرونده « اوکراین گیت» واکنش نشان دادند.

به گزارش جماران، برخی از مقامات آمریکایی به گزارش نیویورک تایمز در مورد اطلاعات جان بولتون در پرونده « اوکراین گیت» واکنش نشان دادند:

سناتور چاک شومر ، رهبر اقلیت دموکرات سنا: بولتون شواهد و مدارکی دارد. این بستگی به چهار عضو جمهوریخواه سنا دارد که اطمینان حاصل کنند جان بولتون ، میک مولوانی و دیگران که آگاهی مستقیم از اقدامات رئیس جمهور ترامپ دارند در دادگاه سنا شهادت دهند.

آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان و رییس هیات استیضاح کننده ترامپ: اکنون می دانیم که چرا ترامپ مانع درخواست ما برای شهادت دادن بولتون شد. اگر جلسه محاکمه قرار است منصفانه باشد، سناتورها باید اصرار داشته باشند که بولتون به عنوان شاهد به سنا فراخوانده شود .

سناتور مستقل ، برنی سندرز: جان بولتون ادعا می کند ترامپ به او گفته است که تا زمانی که اوکراین به او در تحقیقات دموکرات ها کمک نکند، از ارسال کمک های نظامی خودداری خواهد کرد. سنا باید از بولتون به عنوان شاهد در فرایند استیضاح بشنود.

سناتور دموکرات باب منندز  در حال حاضر شکی نیست که بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و عموم مردم شنیده شود. هم اکنون. نه زمانی که دادگاه پایان یافت، نه زمانی که کتاب او منتشر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.