هانتر و همسرش در سال 2018 به اختلاس 250هزار دلار از کمک های انتخاباتی و استفاده از آنها برای اغراض شخصی از جمله پرداخت هزینه های مدرسه خصوصی بچه های شان و انجام سفرهای پر خرج و خوردن وعده های غذایی بسیار گران قیمت در رستوان ها و خرید وسایل و لباس های گران قیمت متهم شدند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری رویترز، «دنکان هانتر»نماینده حزب جمهوریخواه و یکی از هواداران برجسته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که وی برای اختلاس پول های انتخاباتی برنامه ریزی کرده بود این در حالی است که چند ماه پیش وی این اتهام را رد و دم از توطئه سیاسی علیه خودش زد.

اذعان هانتر به اختلاس در پی اعترافات «مارگریت» همسرش صورت گرفته است که در ماه ژوئیه گذشته برای هزینه کردن پول های انتخاباتی برای اهداف شخصی اقرار کرد و با همکاری با دادستانی در این پرونده موافقت کرد. هنوز علیه مارگریت حکمی صادر نشده است.

هانتر و همسرش در سال 2018  به اختلاس 250هزار دلار از کمک های انتخاباتی و استفاده از آنها برای اغراض شخصی از جمله پرداخت هزینه های مدرسه خصوصی بچه های شان و انجام سفرهای پر خرج و خوردن وعده های غذایی بسیار گران قیمت در رستوان ها و خرید وسایل و لباس های گران قیمت متهم شدند.

هانتر روز گذشته-سه شنبه- به مدت ده دقیقه در دادگاه حاضر شد و زمانی که قاضی از او درباره یک اتهام در زمینه برنامه ریزی برای هزینه کردن پول های انتخاباتی برای اهداف شخصی پرسید که آیا گناهکار است یا نه پاسخ داد«گناهکار» است.  

هانتر در برابر دادگاه به خبرنگاران گفت:اشتباه هایی مرتکب شدم و همه وقایع امروز مربوط به همین می شود.

شدیدترین مجازات این اتهام زندان شدن به مدت پنج سال است اما وکیل مدافعش گفت که دادستان با سفارش در نظر گرفتن مدت زمان بسیار کمتر از پنج سال موافقت کرده است.حکم دادگاه در 17 مارس آینده قرائت می شود.

بنابراین گزاش، هانتر نماینده ایالت «کالیفرنیا» است و یکی از کهنه سربازان در نیروی دریایی آمریکا و از نخستین کسانی است که دونالد ترامپ را تأیید کردند. وی در ابتدا از  بی گناهی اش دفاع کرد و اصرار کرد که قربانی یک توطئه با انگیزه های سیاسی شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.