توئیتر روز جمعه حساب کاربری دانیل استلا از مخالفان جمهوریخواه ایلهان عمر نماینده زن دموکرات کنگره از ایالت مینه سوتا را بعد از آن که وی، عمر را به خیانت متهم کرد و توئیت کرد که عمر باید اعدام شود، برای همیشه مسدود کرد.

 

به گزارش جماران، منبع : شبکه ان بی سی نوشت:استلا که امیدوار است عمر را در انتخابات کنگره آمریکا در ایالت مینه سوتا شکست دهد، اوایل این هفته در پیامی توییتری نوشت: اگر اتهامات مربوط به عمر مبنی بر ارسال اسناد حساس به ایران ثابت شود، وی باید به خاطر خیانت محاکمه و اعدام شود. 

استلا بعد از این پیام توئیتری خود با انتقادات قابل توجهی مواجه شد اما در صفحه فیسبوک خود از این اقدام خود دفاع کرد. وی مدعی شد که عمر را تهدید نکرده است. 

عمر به اظهارات استلا در توئیتر پاسخ داد و خاطرنشان کرد که اظهارات اخیر نامزد جمهوریخواه تنها سبب گسترش لفاظی های خطرناک سیاسی خواهد شد که ممکن است منجر به تهدید و آسیب شود. 

ایلهان عمر از زمان پیروزی در انتخابات میاندوره ای سال 2018 و به دست آوردن کرسی کنگره چندین بار پیام های تهدید به مرگ دریافت کرده است. دونالد  ترامپ رئیس جمهور آمریکا غالباً در توییتر از این عضو زن کنگره انتقادات تندی کرده است و این باعث شده است که دموکرات ها ، ترامپ را به تلاش برای تحریک خشونت علیه قانونگذار مسلمان متهم کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.