رئیس جمهور سوریه فاش کرد که یک سؤال وجود دارد که چند بار از وی شده است و جواب او در زمان شنیدن این سؤال همیشه خنده بوده است.

 

به گزارش جماران، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه فاش کرد که یک سؤال وجود دارد که چند بار از وی شده است و جواب او در زمان شنیدن این سؤال همیشه خنده بوده است.

رئیس جمهور سوریه در گفت و گو با مجله فرانسوی«پاری ماچ» که بخش هایی از آن امروز چهارشنبه منتشر شد، این مجله از بشار اسد درباره این مساله سؤال کرد که آیا اطلاعاتی به آمریکایی داده است که به تعیین مکان «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش و از بین بردنش کمک کرده است . این مجله  همچنین تأکید کرد که این سؤال را به این دلیل مطرح می کند که ترامپ ذکر کرد که سوریه از جمله کشورهایی بود که پس از کشتن البغدادی از آن تشکر کرد.

اسد در پاسخ به این سؤال گفت: هر وقت این سؤال را می شنوم می خندم.مهمتر از آن این مساله است که بدانیم آیا ابوبکر البغدادی در عمل و در واقع کشته شده است یا نه و یا آنکه این یک کومدی است که آمریکایی ها ارائه می کنند واقعا رخ داده است یا نه؟

اسد در پاسخ به این پرسش که « در هر صورت چه چیزی باعث شد ترامپ از شما تشکر کند؟» گفت: این یک لطیفه است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سوریه به کمک روسیه و ایران به سمت « پیروزی بر ویرانه ها»پیش می رود تأکید کرد که کشورش« یک قدرت بزرگ است ولی با  قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورها در جهان رو به روست».

اسد تصریح کرد:« بی تردید حمایت دوستان ما در کاهش خسارت ها سهیم بود و به ما در بازپس گیری اراضی کمک کرد.»

بشار اسد در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تقسیم سوریه و شکست کامل آن در صورت عدم دریافت کمک کشورهای دوست گفت که این یک سؤال فرضی باقی می ماند  زیرا در برخی مواقع پیش بینی نتیجه مسابقه تنیس که دو فقط دو بازیگر دارد دشوار است مسابقه ای که ده ها بازیگر و صدها هزار فرد مسلح دارد که دیگر جای خود دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.