رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که دموکرات ها «خبیث و متحد» هستند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از هم حزبی هایش در حزب جمهوریخواه خواست که برای ماندن وی در ریاست جمهوری موضع با صلابت تر اتخاذ کرده و با دموکرات ها بجنگند.

وی در نشست دولت در کاخ سفید همزمان با تلاش دموکرات ها برای کسب تأیید برای استیضاح سریع ترامپ در حالی که دولتش تلاش می کند مانع این اقدام شود، گفت: مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری دموکرات ها تلاش می کند وی را «در سریع ترین زمان ممکن» به دلیل درخواستش از اوکراین برای انجام تحقیقات درباره رقیب سیاسی اش(جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای  مهم دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده) را استیضاح کنند.

ترامپ گفت: جمهوریخواهان باید موضع با صلابت تر اتخاذ کرده و بجنگند. ما جنگجوهای بزرگی داریم ولی آنها باید با صلابت تر باشند و بجنگند زیرا دموکرات ها به دنبال آسیب زدن به حزب جمهوری خواه پیش از انتخابات هستند.

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که دموکرات ها «خبیث و متحد» هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنها میت رامنی ندارند. آدم هایی مانند او بین شان نیست. آنها با هم متحد هستند.» این سخنانش در اشاره به میت رامنی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 در برابر باراک اوباما شکست خورد.

رامنی در گفت و گویی با وبسایت خبری «اکسیوس» درخواست ترامپ از اوکراین و چین برای تحقیق درباره جو بایدن رقیب احتمالی اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده را به شدت محکوم کرد و از تصمیم اش برای خالی کردن پشت همپیمانان آمریکا در سوریه نیز انتقاد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.