یک مجله آمریکایی از نصب دستگاه های جاسوسی در نزدیکی کاخ سفید و مراکز حساس در واشنگتن توسط اسرائیل خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از المیادین، یک مجله آمریکایی از نصب دستگاه های جاسوسی در نزدیکی کاخ سفید و مراکز حساس در واشنگتن توسط اسرائیل خبر داد.

مجله آمریکایی«پولیتیکو» به نقل از برخی مسئولان آمریکایی نوشت: اسرائیل در نزدیکی کاخ سفید دستگاه جاسوسی نصب کرده است.

این مجله نوشت: دولت آمریکا به این نتیجه رسیده است که اسرائیل مسئول نصب دستگاه های جاسوسی در نزدیکی کاخ سفید و مراکز حساس در واشنگتن است.

یک مسئول آمریکایی سابق به پولیتیکو گفت که بر خلاف حوادث مشابه دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اسرائیل را به دلیل این اقدامش سرزنش نکرده است.

این مسئول آمریکایی افزود که هدف از دستگاه های شنودی که اسرائیل آنها را کار گذاشته است جاسوسی از ترامپ، دستیاران ارشد و افراد نزدیک به وی بوده است.

پولیتیکو همچنین نوشت: تحقیقات اف بی آی و دستگاه های اطلاعاتی دیگر به این نتیجه رسیده است که جاسوس های اسرائیل دستگاه های جاسوسی را نصب کرده اند.

این مجله در ادامه نوشت: مسئولان آمریکایی متخصص در عرصه اطلاعاتی این مساله را مورد سخره گرفتند که اسرائیل مسئولیت نصب دستگاه های جاسوسی را تکذیب کرده است.

سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا اتهام نصب دستگاه های شنود در نزدیکی کاخ سفید و مراکز حساس در واشنگتن توسط این رژیم را تکذیب کرد و تأکید کرد که اسرائیل در تجسس علیه ایالات متحده آمریکا شرکت نمی کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.