انصار الله یمن دو حمله جداگانه منحصر به فرد به یک فرودگاه و به یک مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف عربستان سعودی در اراضی عربستان انجام داد.

به گزارش جماران به نقل از المسیره، انصار الله یمن دو حمله جداگانه منحصر به فرد به یک فرودگاه و به یک مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف عربستان سعودی در اراضی عربستان انجام داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک بالستیک به مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در منطقه«نجران» داخل اراضی عربستان شلیک کردند.

سرتیپ«یحیی سریع» گفت که این موشک بالستیک با دقت بسیار بالا به هدف خود اصابت کرده است.

سریع افزود: مرکز فرماندهی عملیات ائتلاف متجاوزان در نجران منهدم شد و تعداد زیادی از جمله چندین فرمانده بلندپایه کشته شدند.

lvl2k20190728072312

وی تأکید کرد که این مقر فرماندهی مهم پس از عملیات شناسایی و اطلاعاتی دقیق هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع تصریح کرد که دست نیروهای مسلح یمن به نیروهای متجاوز هر جا که باشند می رسد.

در تحولی دیگر، یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله شب گذشته فرودگاه «نجران» در جنوب غربی عربستان سعودی را هدف قرار داد.

نیروهای پهپادی ارتش یمن و انصارالله شنبه شب با استفاده از چندین پهپاد «قاصف k2» عملیات گسترده‌ای را در فرودگاه نجران که در جنوب غربی عربستان واقع است، انجام دادند.

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره گفت که در عملیات اول، مراکز نگهداری پهپادهای سعودی و در عملیات دوم، آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر پایگاه نظامی هدف قرار گرفت.

وی تاکید کرد که در این عملیات، اهداف مورد نظر به دقت هدف قرار گرفتند و به دنبال آن، پروازهای این فرودگاه کاملا متوقف شد.

یحیی سریع تصریح کرد که این عملیات نظامی منحصر به فرد یگان پهپادی در واکنش به ادامه حملات ائتلاف سعودی و محاصره ملت یمن صورت گرفت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.