شرکت کنندگان در تازه ترین نظرسنجی اعلام کرده اند به ترامپ در انتخابات بعدی رای نخواهند داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مجله هیل گزارش داد 52 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند فکر نمی کنند ترامپ بتواند بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 پیروز شود.

نتیجه تازه ترین نظرسنجی شبکه فاکس نیوز نشان می دهد بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی می گویند دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 رای نمی آورد.

52 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده اند فکر نمی کنند ترامپ بتواند بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 پیروز شود. با این حال 39 درصد از رای دهندگانی که برای شرکت در انتخابات نام نویسی کرده اند می گویند ترامپ برای بار دوم رئیس جمهور می شود.

55 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که اگر انتخابات همین امروز برگزار شود آنها به چه کسی رای خواهند داد گفتند به کس دیگری غیر از ترامپ رای خواهند داد. 

در این نظرسنجی همچنین دیدگاه رای دهندگان طرفدار حزب دموکرات درباره طیف نامزدهای احتمالی شرکت کننده این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 پرسیده شد که پاسخ دهندگان بیشترین نمرات را به «جو بایدن» معاون سابق رئیس جمهور و سناتور «برنی ساندرز» دادند. 

دونالد ترامپ پیشتر آمادگی خود را برای شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است. وی در یک کنفرانس خبری در ماه گذشته از «مایک پنس» معاون خود خواسته بود تا همکار مشترک وی در انتخابات 2020 باشد.

او گفته بود: گفت: «من کاملا قصد دارم» در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 شرکت کنم و کسی را هم نمی‌ شناسم که بتواند من را در این انتخابات شکست دهد؛ من همه آنها را می‌ شناسم و کسی از آنها رقیب من نیست.

 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.