به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز دوشنبه در بازدید از تحریریه روزنامه پیام عسلویه و هفته نامه نصیر بوشهر به مناسبت روز خبرنگار افزود: برای ایجاد آرامش و امید در جامعه باید از ظرفیت خوب رسانه ها استفاده کرد.
وی با اشاره به روز خبرنگار بیان کرد: روز خبرنگار فرصتی است که می توان ضمن دیدار با اهالی مطبوعات از نزدیک با نظر و مشکلات فعالان این حوزه آشنا شد.
خورشیدی گفت: قدمت و سابقه تاریخی این استان در عرصه مطبوعات مغفول مانده و اصحاب رسانه باید در این زمینه مهم نقش آفرینی کنند.
وی اضافه کرد: مطبوعات جهان امروز به سمتی می روند که از کاغذ جدا و بسیاری از آنها از فرصت مولتی مدیا بهره می برند.
خورشیدی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا برخی مدیران از رسانه ها دوری می کنند، گفت: برای برقراری ارتباط مناسب با جامعه باید از ابزار رسانه استفاده کرد و مدیران عاقل به جای دوری از رسانه ها از این ابزار برای برقراری تماس با جامعه استفاده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: هفته نامه نصیر بوشهر از نشریه های قدیمی استان است که باید ازظرفیت پیشکسوتان این عرصه بهره لازم برده شود.
خورشیدی در خصوص فعالیت احزاب در بوشهر افزود: هرچند سازمان های مردم نهاد اجازه فعالیت سیاسی را ندارند اما در دولت تدبیر و امید هیچ پرونده‌ای از احزاب مغفول نمانده و این تشکلها می توانند فعالیت سیاسی داشته باشند.
این مقام مسئول در رابطه با توزیع آگهی ها گفت: تلاش می شود مشکل توزیع آگهی ها در استان برطرف شود.
6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.