به گزارش ایرنا، «فتح الله حقیقی» روز پنجشنبه در دومین روز نشست مشترک هیات های نظارت بر سازمان های مردم نهاد کشور در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک، افزود: مسئولان استانی باید از توانمندی تشکل های مردم نهاد و شخصیت های نخبه به صورت عملی و کاربردی بهره مند شوند.
وی بیان کرد: جامعه در شرایط فعلی بیش از پیش نیازمند افزایش روحیه نشاط و امید است و تشکل های مردم نهاد و دفاتر امور اجتماعی استانداری های کشور در این راستا رسالت سنگینی برعهده دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: نشاط اجتماعی باید به گونه ای باشد که رضایتمندی درونی مردم را افزایش دهد و دفاتر امور اجتماعی استانداری ها باید در این خصوص راهکارهای مناسب ارائه دهند.
حقیقی اظهار داشت: احترام به مردم برای دستیابی به آرامش درونی جامعه ضروری است و مسئولان باید با عملکرد مطلوب و خبرهای امیدوار کننده جامعه را سرزنده و بانشاط نگهدارند.
وی بیان کرد: دشمنان تمامی تلاش را به کار گرفته اند تا آسیب ها و کاستی ها را بزرگنمایی کنند و در چنین شرایطی حفظ وحدت و امید در جامعه ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: مدیران باید انتقادپذیر باشند چرا که نظام مدیریتی انتقادناپذیر جوهره و اصالت ندارد.
حقیقی عنوان کرد: مسائل اجتماعی جامعه نباید با دید سیاسی و امنیتی حل شود و تشکیل کمیته علمی نارضایتی اجتماعی ضروری است.
نشست مشترک هیات های نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان های کشور از روز گذشته (چهارشنبه) با حضور 31 مدیرکل دفتر امور اجتماعی کشور و نمایندگان خانه سازمان مردم نهاد ایران در اراک آغاز شده و مباحث آن تا عصر امروز (پنجشنبه) ادامه دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.