به گزارش ایرنا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی روز شنبه در آیین رونمایی از این سامانه افزود: ساماندهی و توزیع عادلانه خدمت به نیازمندان در جامعه از جمله اهداف این طرح به شمار می رود.
علیرضا رادفر ادامه داد: حفظ کرامات انسانی، جلب اعتماد مردمی، شناسایی موسسه های خیریه و تهیه بانک اطلاعانی از موسسه ها و نیازمندان از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه است.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه از سوء استفاده برخی افراد که از چندین سازمان و ارگان کمک و حمایت مالی دریافت می کردند، جلوگیری می شود.
وی بیان کرد: 52 موسسه مردم نهاد در بخش خیریه و کمک به نیازمندان در این استان مشغول فعالیت هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از این تعداد سازمان مردم نهاد 18 مورد در ارومیه قرار دارد و می توانند به صورت آزمایشی از این سامانه برای ارایه خدمات بهتر به نیازمندان استفاده کنند.
رادفر ادامه داد: موسسه های خیریه در سامانه نام نویسی و اسامی افراد بهره مند از امور خیریه را در این آن ثبت می کنند.
وی افزود: بعد از ثبت اسامی مشخص می شود که افراد نیازمند از چند جا و چه میزان خیریه دریافت کرده اند تا هیچ گونه سوء استفاده ای صورت نگیرد.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه سیستم یکپارچه سازی خیریه ها با نام سامانه سخاوت با حضور مسوولان رونمایی و سپس در خصوص نحوه عملکرد این سامانه توضیحاتی ارایه شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.