به گزارش ایرنا،سعید زرین‌فر روز پنجشنبه در نشست بررسی چگونگی مشارکت سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان بوشهر افزود: همچنین بیناد برکت در راستای توسعه فضاهای آموزشی ساخت 32 مدرسه با 188 کلاس درس در استان بوشهر را تقبل کرده که از این شمار تاکنون 27 مدرسه تکمیل و پنج مدرسه دیگر نیز در دست احداث است.
وی بیان کرد: همچنین بنیاد برکت سرمایه گذاری در زمینه واحد تولیدی فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو در شهرستان دیر را در دستور کار دارد که تحقق این مهم افزون بر ایجاد اشتغال زمینه صادرات آبزیان و ارز آوری برای کشور را در پی خواهد داشت.
معاون استانداری بوشهر اظهارداشت: بنیاد برکت علاوه بر کمک به نیازمندان، ساخت مدارس و مساجد و دیگر زیرساخت‌ها ی مورد نیاز مردم در مناطق محروم و روستایی در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی هم نقش مهم و برجسته‌ای دارد.
زرین‌فرافزود: با توجه به سیاستگذاری بنیاد برکت، زمینه مشارکت در ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری از جمله حوزه‌های شیلاتی، فرآوری مواد غذایی، صادرات مواد معدنی و دیگر عرصه‌ها فراهم است.
زرین فر از مسوولان بنیاد برکت درخواست کرد در سرمایه‌گذاری تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌‌زایی در استان بوشهر روندی سریع‌تر و فرآیندی کوتاه‌تر داشته باشد.
وی ادامه داد: استان بوشهر در بخش‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع پایین دستی، تجارت دریایی، کشاورزی، آبزی‌پروری، صادرات محصولات و حوزه‌های شیلاتی دارای ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری است.
معاون توسعه کارآفرینی و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: در قالب هفت طرح اقتصادی و تولیدی هزار و 700 فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد شد.
هادی جوهری افزود: در استان بوشهر تاکنون بیش از هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بنیاد برکت انجام شده است.
وی گفت: این بنیاد تلاش گسترده‌ای برای رسیدگی به ایتام، خانواده‌های بی‌بضاعت و ساخت فضاهای آموزشی، دینی و مذهبی انجام داده است.
جوهری ادامه داد: از طرح‌های بنیاد برکت می‌توان به اجرای طرح صنایع پایین دستی مشتقات گازی با سرمایه گذاری 980 میلیارد تومان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: بنیاد برکت همچنین 870 میلیارد ریال برای اجرای هفت طرح توانمندسازی اقتصادی و تولیدی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کرده که این میزان سرمایه گذاری یکهزار و 700 شغل ایجاد کرده است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.