نصرالله شفیعی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: آمریکا که از داعیه داران دفاع از حقوق بشر است به راحتی برجام را نقض کرد.
وی با اشاره به جنایت های تحمیل شده بر ملت مظلوم یمن اظهار داشت: امروز به دلیل ظلم و تجاوز دولت عربستان با حمایت آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه در سخت ترین شرایط زندگی می کنند.
شفیعی بیان کرد: همچنین امروز هزاران نفر از ملت مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس و با حمایت آمریکا که از مدعیان دفاع از حقوق بشر است به خاک و خون کشیده می شوند.
وی تاکید کرد: کشتن هزاران نفر از مردم بیگناه سراسر دنیا همه به واسطه مدعیان دفاع از حقوق بشر انجام می شود.
شفیعی اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانان او که داعیه دار دفاع از حقوق بشرهستند از بزرگترین ناقضان حقوق بشر به شمار می روند و در هر جنایت و کشتاری حضور دارند.
وی بیان کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصتی برای افشاگری جنایت های دولتمردان این کشور و نشان دادن چهره کریه استکبار جهانی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در دهه اول تیرماه سال 1360 شاهد حوادث متعددی در سطح کشور شامل ترور رهبر معظم انقلاب، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از همراهانش از جمله حوادث تلخ این دهه بوده که سند مظلومیت ایران است.
وی ادامه داد: در این ترور 2 تن از نمایندگان استان بوشهر به نام حیدری و شهریاری در حادثه انفجار دفترحزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند که هر سال مراسم باشکوهی در استان بوشهر برگزار می ‌شود.
ششم تا یازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشتر آمریکایی نام گذاری شده است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.