به گزارش ایرنا، امراله پاراد دوشنبه شب درنشست شورای اداری استان بوشهر افزود: شماری از دستگاه ها و بانک ها این تغییر ساعت را رعایت نمی کنند که این امر باعث شده میزان کاهش برق پیش بینی شده بطور کامل محقق نشود.
وی بیان کرد: در ارتباط با تغییر ساعت کار ادارات برای کاهش مصرف برق با ارزیابی های صورت گرفته 80 درصد آنها مطابق برنامه ریزی پیش بینی شده فعالیت خود را انجام می دهند.
پاراد گفت: طی چند روز گذشته در برخی از روزها نیز به دلیل دما مصرف برق استان بوشهر کاهش 20 مگاواتی را تجربه کرد.
وی ادامه داد:برای کاهش مصرف برق استان بوشهر نشستی نیز با مدیران پرورش دهندگان میگو و واحدهای تولید سنگ شکن برای مدیریت مصرف برق در زمان پیک بار انجام شده است .
پارارد اظهار داشت: در این ارتباط یا دستگاه های برخوردار از دستگاه چیلر نیز صحبت شده تا در ساعت اوج مصرف برق دستگاه های خود را برای مدت زمان مناسبی خاموش کرده و مصرف برق آن را به ساعت های ابتدایی صبح منتقل شود.
وی یادآورشد: در استان بوشهر چهار هزار مشترک شامل واحدهای پرمصرف صنعتی و غیرصنعتی از کنتورهای طرح فهام(فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی) برخوردار هستند که مصرف برق آنها بصورت آنی رصد شده و مدیریت لازم برای مصرف آنها در حال انجام است تا مشترکان برق این استان با خاموشی ناشی از افزایش پیک مواجه نشوند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.