مدیرعامل این موسسه روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا گفت: این موسسه از زمان تاسیس با کمک و یاری خیرین فعالیت های مستمری در مسیر نوع دوستی و رفع نیاز افراد بی بضاعت انجام داده است.
حسین حسینی افزود: طرح توزیع لوازم تحصیلی و پوشاک موردنیاز 700 دانش آموز بی بضاعت در 4 مرحله، تهیه سبد موادغذایی و افطاری و نذورات مردمی در 8 مرحله، تهیه و اهدای 5 دست جهیزیه عروس شامل گاز، فرش، تلویزیون، پتو و ظروف، ساخت مسکن و تعمیرات منازل ، کمک هزینه درمان و اهدای وسایل گرمایشی و سرمایشی از عمده خدمات دهی این موسسه در سال 96 است.
وی اظهارکرد: برپایی غرفه های خرید نوروزی در حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، نمایشگاه مهر و مربانی، برپایی ضیافت مهربانی باحضور بانوان سرای مهر، جشن عیدانه ویژه نوروز 97 باحضور کودکان و خانواده های تحت حمایت ،اجرای برنامه های شاد ومتنوع و اهدای 131 کارت هدیه به کودکان بخش دیگری از خدمات دهی این موسسه به نیازمندان در سال گذشته است.
مدیرعامل موسسه خیریه حضرت بقیه الله (عج) گناوه گفت: امیدواریم این موسسه مردمی با جذب خیرین بیشتر خدمات بهتری برای مستنمندان و نیازمندان این شهرستان ارایه دهد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.