به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز یکشنبه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی افزود: از این شمار 2 هزار واحد مربوط به تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری بوشهر است که به صورت مشارکتی و یکهزار واحد نیز با مشارکت سپاه امام صادق (ع) احداث خواهد شد.
وی اظهار کرد: با احداث این واحدهای مسکونی بخشی از مشکلات نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در بخش مسکن برطرف می شود.
لطفی یادآور شد: 30 درصد از خانواده های زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر مسکن مناسب ندارند که بر اساس برنامه ریزی قرار است در مدت 3 تا 5 سال آینده با کمک خیران و دستگاه های حامی مشکل مسکن این مددجویان برطرف شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای توسعه مشارکت اجتماعی و فقر زدایی است و انتظار است با استفاده از توان مردم و خیران نیاز نیازمندان برطرف شود.
لطفی افزود: طرح تامین سبد کالا، تهیه و توزیع غذای گرم بین مددجویان و گستراندن سفر افطاری ساده از جمله برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر جمع آوری زکات فطریه و تقسیم آن به صورت هدفمند در بین نیازمندان را از جمله دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
وی افزود: درزمان حاضر 12 هزار فرزند یتیم و نیازمند در استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد است که هشت هزار نفر از آنان دارای حامی هستند.
وی یادآور شد: تلاش می شود با اجرای طرح اکرام ایتام زمینه جذب چهار هزار حامی در استان بوشهر فراهم شود.
لطفی یادآور شد: پارسال کمیته امداد 100میلیارد ریال از محل کمک های مردمی جذب و در برنامه های مختلف برای نیازمندان هزینه کرد و امسال نیز انتظار می رود مردم نیکوکار استان دراین مسیر گام بردارند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.