به گزارش ایرنا، رئیس هیات ووشو استان بوشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارزیابی شاخصه زیادی مورد توجه قرار داشت که برگزاری دوره های مربیگری و داوری، استاژ فنی، کارگاه های آموزشی و استعدادیابی از جمله آنها بود.
وی بیان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، سبکی و بین المللی و کسب 115 مدال طلا، نقره و برنز، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی از دیگر شاخص های تاثیرگذار در ارتقا 11 پله ای جایگاه ووشو استان بوشهر است.
حاجیانی ادامه داد: قهرمانی باشگاه پارس جنوبی در مسابقات بین المللی جام پارس و لیگ برتر ووشو و گرفتن میزبانی مسابقات سبکی و چهارجانبه کشوری از مهمترین برنامه ها و دستاوردهای استان بوشهر در سال گذشته بود.
وی بیان کرد: تحقق موفقیت ارتقا 11 پله ای در سایه کاری تیمی بود که تمامی اعضای هیات، مربیان، داوران، ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان و امور ورزش پارس جنوبی در آن نقش داشتند.
حاجیانی ادامه داد: حرکت روبه رشد ووشو استان بوشهر که در این چند سال آغاز شده رسالت فعالان این حوزه را بیش از پیش سنگین تر کرده و در این ارتباط همه باید برای رسیدن به شرایط ایده آل تلاش کنیم.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.