حمید حیدری روز جمعه در گفت ‌وگو با ایرنا افزود: با طراحی و اجرای این سامانه، امکان پیگیری تمام خدمات از جمله صدور پروانه ساختمانی و دریافت کد رهگیری فراهم می‌ شود.
وی اظهار کرد: سامانه مدیریت ساخت واحدهای مسکونی بنیاد مسکن گزارش پیشرفت فیزیکی واحدهای تحت نظارت حوزه شهرستانی و استانی را رصد می‌ کند و مراحل ساخت یک واحد مسکونی به صورت آنلاین بارگذاری می‌ شود.
حیدری ادامه داد: فعالیت نظام فنی روستایی از سال 1389 در بنیاد مسکن استان بوشهر آغاز شده و در زمان حاضر دارای 180 ناظر روستایی در رشته عمران و معماری است.
وی در خصوص مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بوشهر گفت: امسال 2 هزار و 500 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان با پرداخت تسهیلات کم بهره مقاوم سازی می‌ شود.
حیدری افزود: وام‌های مقاوم سازی خانه های روستایی در نقاط مرزی و ساحلی به 250 میلیون ریال و در نقاط مختلف به 200 میلیون ریال با سود 4 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در زمان حاضر از 74 هزار و 234 واحد مسکونی روستایی موجود در استان 53درصد مقاوم سازی شده و تا سال 1406 این تعداد به بیش از 70 درصد می‌ رسد.
6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.