به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر در این آئین گفت: این رویداد ورزشی در سرزمینی رقم می خورد که در تاریخ درخشان خود رئیسعلی دلواری را دارد.
عبدالکریم گراوند افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه افراد بر اساس توانمندی خود می توانند در صحنه رقابتها حاضرشوند برهمین اساس امروز در حوزه ورزش ظرفیت لازم برای بروز توانمندیهای بانوان استان فراهم است.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت ویژه از ورزش اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 میلیارد ریال به هیات های ورزشی استان بوشهر کمک شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان این استان با حضور یک هزار و 200 ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز شد.
احمد بهروزیان فر افزود: این ورزشکاران به مدت چهار روز در 13 رشته ورزشی شامل
قایقرانی، تکواندو، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تیراندازی، کاراته، شنا، ژیمناستیک، تنیس روی میز، هندبال، دو و میدانی و بدمینتون با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به حضور بیش از 300 نفر کادر اجرایی در دومین المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر ادامه داد: ایجاد اتحاد، همدلی، شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان از جمله هدفهای برگزاری این المپیاد است.
بهروزیان فر گفت: المپیادهای ورزشی از لحاظ استعدادیابی نقش بسیار مهمی در بروز استعداد ورزشکاران دارند.
وی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر بیان کرد: ورزشکاران دیگری نیز داوطلب شرکت در المپیاد بودند که به دلیل کمبود ظرفیت امکان پذیرش آنها وجود نداشت.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.