به گزارش ایرنا، حسن قلندری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این رقابت ها، با شرکت 204 دانش آموز دوره تحصیلی متوسطه اول پسران استان بوشهر در قالب 17 تیم برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها که به صورت مدرسه قهرمان برگزار شده است، تیم های دشتستان، گناوه و کاکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
قلندری با اشاره به استعدادهای ورزشی دانش آموزی استان بوشهر گفت: رقابت های استانی عصاره استعدادیابی تمامی دانش آموزان استان بوشهر در مسابقه های ورزشی است.
وی ادامه داد: در این رقابت ها 25 هزار دانش آموز در شهرستان ها و مناطق رصد و استعدادهای ناب آنها در رقابت های استانی برای حضور در عرصه ملی نمایان می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدرسه قهرمان فرصتی است تا والدین بدانند عرصه ورزش آموزشگاهی جدی است و مدیران مدارس باید ساحت زیستی و بدنی را در ساختار مدرسه جدی بگیرند.
وی با بیان اینکه فضای سخت افزاری مدارس نیازمند بازنگری و توسعه بیشتر و مطلوب تر است افزود: افتتاح نزدیک به 40 زمین چمن مصنوعی در مدرسه ها، توجه به سالن های ورزشی و ارتقای کیفی حیاط مدرسه با طرح هایی نظیر حیاط پویا در فرآیند مدرسه قهرمان نقشی مهم دارد.
قلندری بیان کرد: سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان استان بوشهر در 2 بخش دختران و پسران در قالب 40 دوره مسابقه با مشارکت سه هزار و 500 دانش آموز از آبان ماه سال جاری آغاز و تا فروردین ماه سال 1397 ادامه می یابد.
وی گفت: این المپیاد در 14 رشته ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، وزنه برداری، طناب زنی، دوومیدانی، هندبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، ژیمناستیک، کشتی، وزنه برداری و ورزش های بومی و محلی در حال برگزاری است.
رقابتهای فوتسال دانش آموزی به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید زالی شهرستان بوشهر برگزار شد.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.