به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان، سعید جامه بزرگی افزود: با توجه به امکانات مناسب ورزشی و اقامتی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این رقابت‌ها در 2 سالن ورزشی امام علی (ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود و محل اقامت تیم‌ها در دانشگاه خواهد بود.
جامه بزرگی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از 23 تا 30 بهمن ‌ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود 400 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کنند.
وی اظهار کرد: مسابقات فوتسال آقایان در هشت گروه برگزار می‌ شود که در نهایت از هر گروه 2 تیم برتر راهی مرحله دوم و پس از صعود هشت تیم در این مرحله، تیم قهرمان این پیکارها مشخص شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان یادآور شد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز 24 بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن امام علی (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به نامگذاری همدان در سال 2018 به نام پایتخت گردشگری آسیا به طور قطع این مسابقات می ‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌ زمین داشته باشد.
دانشگاه آزاد همدان با برخورداری از مجتمع ورزشی امام علی (ع) با ظرفیت سه هزار نفر، زمین چمن استاندارد و مجتمع ورزشی پوریای ولی مجهز به سالن کشتی، سالن والیبال و بدمینتون، سالن تیراندازی 18 خطه، زمین تنیس، سالن مجهز بدن‌سازی مجموعه بزرگی را برای میزبانی های ملی و بین المللی ایجاد کرده است.
همچنین برخورداری از سالن غذاخوری 2 هزارنفره و مجتمع خوابگاهی یک هزار و 600 نفره از دیگر امکانات کم نظیر این دانشگاه در کشور است.
دانشگاه آزاد همدان یکی از دانشگاه های فعال و پیشتاز در میزبانی رقابت های ملی و بین المللی است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.