سیدناصر میرمرسلی ، رئیس اداره ورزش و جوانان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره300 نفر در 22 رشته ورزشی به مدت 10 روز رقابت خواهند کرد.
وی گفت: این جشنواره با برگزاری ورزش صبحگاهی و انجام مسابقات ورزشی 2 رشته دارت و طناب کشی از صبح امروز در سالن 9 دی این شهر آغاز شد.
وی افزود: در رشته دارت که با شرکت 50 نفر از کارکنان ادارت و نهادها برگزار شد، حسین نوروزی و عسگر عبداللهی از شرکت آب و فاضلاب روستایی و محسن قربانی از فرماندهی انتظامی به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند.
او گفت: در رشته طناب کشی نیز که با شرکت 6 تیم 10 نفره برگزار شد، تیم طناب کشی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تیم الف سپاه بسیج مقام های اول و دوم را کسب کرده و تیم های فرماندهی انتظامی بهمراه تیم شرکت آب و فاضلاب روستایی بطور مشترک در رده سوم جای گرفتند.
وی برگزاری مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت ، تنیس روی میز ، فوتسال ، والیبال ، بدمینتون ، کاراته ، درچرخه سواری ، تکواندو و چند رشته ورزشی دیگر را از جمله مسابقات ورزشی پیش بینی شده در 22 رشته ورزشی در دومین جشنواره ورزشی کارمندان خلخال ذکر کرد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.