سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در حاشیه آئین افتتاح این به خبرنگار ایرنا گفت: در این المپیاد ورزشی بیش از 500 ورزشکار حضور دارند.
عوض نخست افزود: در این المپیاد ورزشی در 20 رشته ورزشی بانوان و آقایان به رقابت خواهند پرداخت.
وی اظهار کرد: طناب زنی، طناب کشی، روپایی، کشتی پهلوانی و سنتی، والیبال سه نفره و بسکتبال از جمله رشته های ورزشی این المپیاد می باشد که در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.
نخست ادامه داد: امروز همچنین همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: دوچرخه سواران شرکت کننده در این همایش ابتدا در گلزار بهشت فاطمه اردبیل با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند و سپس راس ساعت 9:33 (لحظه ورود حضرت امام به ایران اسلامی) مسیر میدان توحید تا مجموعه ورزشی تختی اردبیل را رکاب زدند.
وی با بیان اینکه این همایش به رغم برودت زیاد هوا با حضور انبوه دوچرخه سواران اردبیلی همراه بود، اظهار کرد: در پایان با اهدای جوایزی از شرکت کنندگان در همایش دوچرخ سواری تجلیل بعمل آمد.
وی بیان کرد: امسال بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از110 برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد که برگزاری مسابقه بسکتبال بین تیمی از جمهوری آذربایجان با تیم منتخب اردبیل، برگزاری مسابقات تکواندو و کاراته، برگزاری جلسه هیات های ورزشی استان ، تجلیل از هیات ها ، مربیان، ورزشکاران و باشگاههای برتر استان، برگزاری مسابقات کشوری گلبال ، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان را از جمله انهاست.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.