به گزارش ایرنا، مجید صفاری نیا روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران در بوشهر افزود: پیش بینی شده این میزان پرداخت وام تا پایان نیم سال دوم تحصیلی به 60 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی بیان کرد: وام پرداختی بیشتر با تامین کمک هزینه تحصیلی و اجرایی شدن ایده ها و طرح های دانشجویان به آنان پرداخت می شود.
صفاری نیا گفت:هم اینک 540 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کشور 540 که در مقطع های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند.
وی ادامه داد:راه اندازی مرکزهای خدمات مشاوره دانشجویی در حوزه فناوری مانند نانو، نانو فناوری و رباتیک ازجمله سیاست های مهم دفتر امور دانشجویان دانشگاه پیام نور برای سال جاری است.
صفاری نیا افزود: یک کانون مشاوره نیز در دانشگاه پیام نور فعال است که نقش آن شتاب بخشی به فعالیت های دانشجویی برای ایجاد شرکت های دانش بنیان است.
وی یادآورشد: اکنون 30 شرکت دانش بنیان دانشجویی در دانشگاه های پیام نور کشور فعال است.
صفاری نیا ادامه داد: افزایش این شمار شرکت دانش بنیان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی حایز اهمیت فراوانی است که در این راستا افزایش آنها بطور جد از سوی دانشگاه پیام نور دنبال می شود.
صفارنیا با اشاره به برنامه های فراروی این دانشگاه گفت: برگزاری المپیاد نانو فناوری در نیمه دوم امسال با همکاری ستاد نانو معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و برپایی دومین نمایشگاه فن بازار دانشگاه پیام نور با رویکرد حمایت از اختراع ها و ابتکارهای صورت گرفته از جمله برنامه های مهم در سال جاری است.
وی ادامه داد: برگزاری ششمین دوره المپیاد سراسری رباتیک با هدف تقویت فعالیت های ربات ها در عرصه تولید محصول و دومین دوره سراسری مسابقات سازه های ماکارونی و نخستین دوره مسابقات دومینو از دیگر برنامه های سال جاری دانشگاه پیام نور است که به ترتیب در استان های تهران، همدان و مرکزی برگزار می شود.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.