به گزارش ایرنا، ماشاالله احمدی روز شنبه در جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع) در یادمان شهدای گمنام گناوه افزود: با وجود همه تلاش های صورت گرفته برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی اما امکانات موجود پاسخگوی نیاز گردشگران نیست.
وی تصریح کرد: شهرداری به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی امسال 10 میلیاردریال اعتبار هزینه کرده است.
احمدی اظهارکرد: افزایش چشمه های سرویس بهداشتی در ساحل و بازار، بکارگیری 150نیروی پاکبان، استقرار مدیریت ساحل، راه اندازی اتوبوس گردشگری و جابجایی مسافران از ساحل به بازار بصورت رایگان و فعال شدن 20 دستگاه تاکسی ویژه از عمده فعالیت های شهرداری در تعطیلات نوروز امسال است.
شهردار گناوه گفت: مشکلات و کاستی های خدمات رسانی به گردشگران شناسایی شده و با طرف کردن آنها تلاش می شود سال آینده خدمات بهتری در نوروز به هموطنان ارائه شود.
وی افزود: احداث پل جدید ورودی شهر و خور گردشگری، ادامه آسفالت معابر و کوچه ها، خیابان حرم تا حرم و ساماندهی دستفروشان بخشی از طرحها و پروژه های شهرداری گناوه است.
وی در خصوص پل خور گردشگری گناوه گفت: این پل با 45 درصد پیشرفت فیزیکی باید تا دهه فجر امسال تکمیل شود در غیر اینصورت برخورد و بازپس گرفته می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و در تعطیلات نوروز امسال بیشترین جذب گردشگر و مسافر نوروزی را دربین شهرستان های استان دارا بوده است.
6164/6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.