به گزارش ایرنا، علیرضا قنادان روز چهارشنبه در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیرساخت های گردشگری تقویت شود، ما نیز در سازمان تاکسیرانی به دنبال راه اندازی «تاکسی گردشگری» هستیم و توافقات اولیه با ستاد گردشگری شهرداری تهران صورت گرفته است.
وی گفت: برای معرفی ظرفیت گردشگری، تفریحی و تاریخی شهر تهران تلاش خوبی توسط ستاد گردشگری صورت گرفته و امسال جنبه متفاوت مدیریت شهری را در ایام نوروز و خدمات دهی به شهروندان و میهمانان شهر تهران شاهد بودیم.
قنادان با اشاره به برنامه ریزی و اقدامات سازمان تاکسیرانی برای خدمات دهی بهینه به شهروندان و گردشگران افزود: در مرحله اول، پیش از نوروز، نقاط مهم و با تقاضای بالای سفرشناسایی، تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ، اجرایی و گشت های نظارتی نیز فعال شد.
وی گفت: در مرحله دوم نیز همزمان با تعطیلات نوروز، شیفت بندی لحاظ شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: در یکصد نقطه ای که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران شناسایی و به سازمان معرفی و ابلاغ شد، ناوگان خودرویی و گشتی تاکسیرانی مستقر و خدمات رسانی تاکسیرانی به جد دنبال و اجرایی می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.