به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در حاشیه بازدید سرزده از مدارس محل اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا افزود: ایجاد مکان های ارزان قیمت با امکانات موجود برای جوامع هدف، در توسعه گردشگری حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید با استفاده از الگوی آموزش و پرورش در تامین محل اسکان فرهنگیان، در صورت دارا بودن موقعیت های مناسب، برای ارائه خدمات به مسافران اقدام کنند.
رنجکش با اشاره به حضور بیش از 800 هزار گردشگر در نیمه اول تعطیلات نوروز در شهرستان آستارا بیان کرد: آستارا به عنوان مقصد گردشگری جذاب، به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه خدمات رسانی نیازمند است.
از 28 اسفند گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری، هشت هزار مسافر فرهنگی با یک هزار و 643 خانوار در مدارس شهرستان آستارا اسکان یافته اند و این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 30 درصد افزایش یافته است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و تردد بیش از 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.